Шахрайство в будівництві з використанням інтеренет.
У будівельній галузі крутяться великі гроші і отже вистачає різних шахраїв. Схема шахрайства дуже проста і ефективна. Громадяни знаходять Строітелние фірму в Інтернеті, укладають з нею договір, роблять передоплату і чекають початку будівництва. А фірма просто зникає.
При цьому треба відзначити що через інтернет, а саме через сайти будівельних компаній відбувається основний замовлення послуг з будівництва. Шукати підрядника в інтернеті легко - подивитися на побудовані об'єкти, ознайомиться з технологією, подивитися проекти, фото, вартість і якщо фірма пнравілвсь можна написати листа, зателефонувати.
Сайт - обличчя будівельний компанії! Зараз у будь-який поважає себе компанії є сайт. Але врахуйте, що розкручувати сайт довго і дорого, шахраї цього неделает - немає сенсу вкладати у сайт час і гроші, щоб потім сайт закрити.
шахраї роблять дешевий сайт і рекламують його в Інтернеті. Реклама обов'язково призведе до них хоча б декілька клієнтів, з них можна взяти аванс (чималі гроші!) І зникнути.
Для реклами, використовують рекламні мережі - Яндекс, Google AdSense. Бігун і Яндекса це виглядає наступним чином. Якщо набрати в пошуковій системі запит «будівництво, то з'явиться список, починаючи з № 1 і далі, це ті сайти які неупереджено вам видає (показує) пошукова система, в даному випадку яндекс. Сайти які видає пошуковик на першій сторінці називають топовими або ТОП - 10. Вище і з боці розташовані контекстні оголошення. Суть в тому, що верхні позиції в топі можуть займають розкручені сайти і, як правило, немолоді. За даним запитом, молодому сайту дуже складно і дорого влізти в топ, тому простіше всього використовувати саме контекстну рекламу. Для цього, сайт може бути яким завгодно. Реклама розміщується певна кількість разів, крутити її нескінченно ніхто не стане, оскільки це теж вельми витратний захід. Ви вийшли на який те сайт саме завдяки контекстній рекламі, і клюнули на привабливу пропозицію побудувати будинок майже на третину дешевше, ніж у конкурентів. Вас це не насторожує?
Важливі показники значущості сайту в мережі. Перевіряємо важливі показники ваги сайту в інтернеті. Це ТИЦ і ПР сайту, при цьому штучно підняти ці показники неможливо. Якщо ТІЦ більше 10, а пр більше 1, значить в розкручування сайту хоч трохи, але вклали часу і сил. А це добре в будь-якому випадку. Адже як пам'ятаємо, шахраї, що пропонують будівництво будинків не стануть вкладатися в розкручування, краще відразу їм вкластися безпосередньо в контекстну, рекламу. Дізнатися індекс можна за допомогою плагіна, встановленому в Яндекс барі або скористатися, наприклад, цим сервісом: перевірка ТІЦ і ПР будівельного сайту. ТІЦ і ПР у сайту може бути і нульовим - і це теж не означає, що ви натрапили на шахраїв. Як варіант, невелика фірма може просто не вважає за потрібне піднімати ТИЦ, витрачаючи на це гроші і час. І приваблює клієнтів тільки за допомогою контекстної реклами.
Відвідуваність сайту і штучна накрутка відвідувань. Ще важливий момент, на який вам варто звернути уваги, в пошуку підрядника .. Це відвідуваність сайту. Даний показник добре демонструє, наскільки відвідуємо сайт. Якщо показники сайту майже нульові, а лічильник показує досить відвідувачів, а не одиничні цифри - це привід замислитися. Можливо, має місце бути банальна накрутка, яка використовується для того, щоб бути вище в каталогах. Так власник сайту отримує більше переходів по посиланню і відповідно більше потенційних клієнтів. Зрозуміло, це вважається нечесним способом, за який каталоги банять сайти. Але це відбувається не відразу, тому шахраї встигають отримати свою користь від даних заходів.
Сайт для людей, а не для грошей. Цей момент так само не повинен піти з вашої уваги. Сайт повинен бути написаний зрозумілою і доступною мовою. Сайт повинен створюватися для людини, а не для пошукових машин і витягування грошей. Все має бути викладено доступною мовою, підкріплено фактами, посиланнями, фотографіями. Документи, адреса підрядника, контакти все має бути у вільному доступі для перегляду, а нормативні документи і головне договір підряду, повинен бути викладений для ознайомлення або скачування, для того щоб потенційний замовник мав час з ним ознайомиться.
Кількість сторінок у пошуку та зовнішні посилання. Що це? У будь-якого сайту є деяка кількість сторінок в пошуку (в Яндексі або Гуглі), так от якщо їх менше,> 10, то це повинно вас насторожити, так будь-яка поважаюча себе компанія зацікавлена ??в просуванні свого сайту, в написання статей, нових сторінок, оновленні інформації, наповненням унікальним контентом т.д. Нормальним і гарним показником за кількістю сторінок у пошуку це 50 і вище. Та ж ситуація і з зовнішніми посиланнями. Зовнішні посилання це деяка кількість посилань з інших інтернет ресурсів (блогів, форумів, сайтів, соц. Мереж тощо) на ваш сайт. Природно, чим більше зовнішніх посилань, тим більше "значущий" сайт в очах інтернету і головним чином в пошуковиках, вони ж у свою чергу і видають сайт по певному запиту вище за інших. Шахраї не будуть займатися такими речами, а саме розкручувати сайт, так як цей процес тривалий, може розтягнуться не на один рік, вимагає багато часу, сил і часто грошей. Дивитись кількість сторінок у пошуку та зовнішні посилання можна в будь-якому сервісі одним натисненням кнопки. Так само звертайте свою увагу на відгуки клієнтів, коментарі по сайту або по роботі даної компанії, це так само вам допоможе у визначенні підрядника.
У даній статті ми розглянули основні виверти до яких вдаються едобросовестние підрядники в інтернеті. Звичайно якщо сайт використовує контекстну рекламу і у нього мало відвідувачів це ще ні про що не говорить, тому що може бути це молода розвивається компанія і лише заявляє про себе.
Пам'ятайте одне, жодна поважаюча себе компанія не візьме з вас ні копійки, повністю не аргументую свої дії, не надавши вам всі документи по вашому запиту, в тому числі свідоцтво, кошторис, договір і т.д.